סקירת מכשיר Samsung Note 20 Ultra

סמסונג נוט אולטרה 20

מכשיר הפרימיום של גלקסי מספק פתרון מושלם למשתמשים שלא מוכנים להתפשר על ביצועי הסמארטפון שלהם. יצאנו לבדוק מה הופך אותו לבולט בתחומו, וחזרנו מרוצים

SAMSUNG NOTE 20 ULTRA
המכשיר הבולט ביותר בסדרת הדגל של סמסונג הוא הסמסונג נוט 20 אולטרה.

סדרת מכשירי הגלקסי ידועה מזה שנים בתור סדרת הדגל של סמסונג, כאשר הדגם הבולט ביותר בכל סדרה חדשה כזו הוא ה-Note. הן בשל גודלו והן בשל הביצועים שהוא מאפשר, שמכוונים בעיקר למשתמשים מסורים. שמחנו לגלות שסמסונג ממשיכה את המסורת הזו גם בסדרת דגמי הגלקסי 20 שלה,
בדגש על ה- סמסונג נוט 20 אולטרה. ואכן, במציאות שבה הסמארטפונים הפכו לסוג של מחשבי כף יד, שמאפשרים לנו לבצע מגוון פעולות אישיות ועסקיות – הנוט החדש נראה נהדר ומציג ביצועים מעולים.

בכל הקשור לעיצוב, מדובר במכשיר גדול בעל מסך בגודל 6.9 אינץ', שהופך אותו לשותף המושלם לצפייה בסרטים, הנאה ממשחקים, קריאת טקסטים או מיילים. זהו מסך בעל פאנל Dynamic Amoled 2X ובהירות שמתאימה לשימוש בתוך הבית וגם בחוץ, בניגוד למסכים שמסונוורים יתר על המידה ולכן לא תמיד קל להשתמש בהם. ובזכות קצב ריענון מהיר במיוחד וכל התכונות שמאפיינות מכשירי גלקסי מתקדמים, תוכלו להיות בטוחים שהוא יעמוד גם בעומס של משתמשים "כבדים". כאלה שנהנים ממנו לאורך שעות ארוכות, ולא יכולים להתפשר על מכשיר ש"נתקע" ומתקשה לתפקד.

ה-S Pen שלא תוכלו לוותר עליו

אחת מגולות הכותרת של המכשיר החדש הוא כמובן ה-S Pen, עט שמיועד לשימוש עם הסמארטפון והופך אותו ליעיל ומתקדם מתמיד. סמסונג ממשיכה לפתח את העט ואת יכולותיו בכל דור חדש של מכשירים, על מנת להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מחוויית השימוש. 

בסדרה הנוכחית היא שיפרה מאפיינים שונים, החל מתגובה מהירה יותר ועד להגדרות שונות כמו סאונד של עיפרון בעת המגע במסך. חשוב לשים לב לכך שנוסף לכתיבה, תוכלו להיעזר בעט גם כדי לבצע מגוון פעולות, החל ממעבר בין תמונות, דרך שימוש בדפדפן ועד לציור. כך שמי שזקוק לסמארטפון שמהווה גם תוספת מרכזית ל"משרד נייד" שהולך איתו לכל מקום, בהחלט יוכל להרוויח מההיכרות עם המכשיר הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back To Top