חימום תת רצפתי: כך תעשו זאת

מעוניינים ליהנות מחימום תת רצפתי באופן היעיל, הנוח והידידותי ביותר לסביבה? משאבות חום מתקדמות הן הפתרון שחיפשתם. אלה היתרונות וכל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים לדרך

רצפה עם חימום
חברת דייקין מספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות לחימום הרצפה המתאימים לבית, למשרד ולכל מקום אחר.

למרות שישראל מאופיינת במזג אוויר נוח יחסית, רבים מקרב מי שמשפצים, מעצבים או משדרגים את הבית חושבים על מערכת חימום תת רצפתי. מדובר בצורת חימום בעלת יתרונות רבים על פני פתרונות אחרים, שהופכת את ימי החורף להרבה יותר נוחים. עם זאת, וכמו שניתן להניח, היא מגיעה גם עם מספר חסרונות – המתבטאים בין היתר בחשבון החשמל. בזכות שילוב משאבות חום חדשות ומשופרות, תוכלו לשנות את המצב. 

מערכות חימום תת רצפתי כוללות משאבות חום אשר דואגות לחמם את המים. איך מייעלים את אופן העבודה שלהן? בעזרת התקדמות אל דור המשאבות הבא. משאבות חום של חברת דייקין למשל, מאפשרות לצרכנים ליהנות מכל היתרונות של חימום תת רצפתי תוך התחשבות מקסימלית בסביבה, בבטיחות הביתית וכמובן גם בעלויות. המשאבות כוללות מדחס שפועל במהירות משתנה, כמו גם משאבת מים בהספק משתנה. ועל ידי עבודה משותפת של שניהם, ניתן לחסוך הן בצריכת האנרגיה והן בצריכת החשמל. 

איך הטכנולוגיה עובדת בפועל?

הטכנולוגיה המהפכנית שהזכרנו מתבססת על שימוש בקיים – ניצול מקסימלי של החום שקיים מחוץ לבית, כולל בתקופת החורף, והפיכתו לאנרגיה שזמינה לשימוש. כתוצאה מכך, המשתמשים במערכת מצליחים ליהנות ממנה יותר ולשלם פחות, והיא גם מצליחה לעבוד אפילו בתנאי מזג אוויר מאתגרים במיוחד. כאלה שאמנם בדרך כלל לא פוגשים אותנו כאן בישראל, אבל ללא ספק גורמים לנו להרגיש שיש על מי לסמוך.

על מנת למקסם את ההתאמה בין הצרכים שלכם לבין המערכת שתרצו להתקין, תוכלו לבחור בין מספר משאבות חום שונות שמגיעות בהספקים שונים. כל המשאבות מציעות בקר חכם, ופועלות באופן שקט במיוחד. מה שאומר שתוכלו ליהנות מחימום אפקטיבי בכל אחד מחללי הבית, באמצעות מערכת חסכונית שתשתלב בהצלחה בחיי הבית ולא תפריע לכם באף רגע. עומדים לשפץ, לשנות או לעצב דירה? זה הפתרון שללא ספק תרצו לקחת בחשבון.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back To Top